Ontmoetingsplein55plus brengt senioren samen. Samen iets ondernemen is leuker dan alleen. Bovendien kunnen we voor elkaar veel betekenen. Zo zijn er 55-plussers die anderen willen helpen met de computer of iPad of het vastleggen van iemands levensverhaal. Tijdens onze maandelijkse ontmoetingsochtenden ontstaan leuke contacten! Kom vrijblijvend eens langs. Vanuit deze ochtenden gaan 55plusssers met elkaar fietsen, wandelen, eten, muziek maken, vormen een gespreksgroep, spelen jeu de boules of bezoeken musea. We staan open voor nieuwe mensen en ideeën. U bent van harte welkom om aan te sluiten!

Ontmoet ons tijdens een van onze ontmoetingsochtenden!

Centrum op 31 januari in wijkcentrum ’t Dok, van 10.00 tot 11.30 uur. Info Betsie Letteboer 06 – 4912 4013.

Noordoost op 7 februari in wijkcentrum De Schelf, van 9.30 tot 11.00 uur. Info Anneke Löwik 47 37 47 of Hetty Reuver 866 336.

Zuidwest op 14 februari in wijkcentrum Möll’nwiek, van 10.00 tot 11.30 uur. Info Rosetta Accardi 06 – 2392 9035.

Via info@ontmoetingsplein55plus.nl of kijk op www.ontmoetingsplein55plus.nl. U vindt ons ook op Facebook!