Ik zou zo graag een ketting rijgen………

Sierraad maken

Op vrijdag 24 februari a.s. geven Carla en Regina de workshop “Ik zou zo graag een ketting rijgen….” in het Huis van Katoen en Nu.

Heb je een hanger, broche, oorhanger of ring die je nauwelijks of niet meer draagt,  kom dan naar deze ochtend of middag. We kijken samen of je er een eenvoudig collier van kunt maken. Er is een ruime keuze aan glas en houten kralen waar je uit kunt kiezen, maar je kunt ook je eigen kralencollier meenemen voor het maken van een nieuw collier. Natuurlijk ben je ook welkom als je zonder meegenomen sieraad een eenvoudig collier wilt maken. Ter inspiratie liggen er voorbeelden klaar. Om de workshop betaalbaar te houden maken we gebruik van nikkelvrije onderdelen in plaats van goud of zilver.

Aanmelden vóór 17 februari bij Regina: rjmhscholte60@gmail.com, telefonisch opgeven is ook mogelijk, het nummer is 06 52432299. Bel of mail gerust als je meer informatie wilt.

Bij aanmelding graag aangeven wanneer je wilt deelnemen aan de workshop: in de ochtend van 10.00 tot 12.00 uur of ‘s middags van 13.30 uur tot 15.30 uur. Er is plek voor een beperkt aantal deelnemers, bij meer aanmeldingen wordt er geloot en we zullen dan overwegen nog een workshop te geven.  Na 17 februari krijgt je bericht.

De workshop kost € 7,50 voor leden en € 9,50 voor niet leden incl. koffie of thee. Graag gepast betalen voor aanvang van de workshop.

Ik zou zo graag een ketting rijgen………

Sierraad maken