Meezing Event voor ouderen met liedjes uit de jaren 60-70 en 80.

Meezing Event voor ouderen, met liedjes uit de jaren 60-70 en 80.

De OVA (Ouderen Vereniging Almelo) organiseert op 31 oktober a.s. in Hof 88 voor alle ouderen in Almelo weer een Event. Deze keer is het een middag met herkenbare, populaire, gezellige meezingliedjes: een SingAlong.  Kun je nog zingen?  Zing dan mee!  De bezielende deskundige begeleiding is in handen van popdirigent Niklas Kotter.

We zoeken enthousiaste zangers en zangeressen om een “voorzing koortje” te vormen. Met dit koortje gaan we de SingAlong op gang brengen. In aanloop naar de gezellige Meezingmiddag hebben we 4 oefenmomenten ingepland en wel op 8, 15 en 22 oktober van 19.00 – 21.00 uur en op 29 oktober van 14.00 – 16.00 uur. Dit “voorzing koortje” zal uit maximaal 30 personen bestaan: wie het eerst komt, het eerst maalt

Op 31 oktober is er in Hof 88 een SingAlong voor iedereen die zingen wil. Gezelligheid en plezier staan voorop.

Het programma:

13.30 uur: Ontvangst met koffie/thee

14.00 uur: Samen zingen met ondersteuning van het “voorzing koortje”

14.30 uur: Pauze

15.00 uur: Vervolg samen zingen

15.30 uur: Einde optreden

Napraten onder genot van hapje en drankje

17.00 uur: einde

Voor het Event vragen we een bijdrage van € 5,- p.p. Als je deel wilt nemen aan de 4 repetities, vragen we een bijdrage van € 10,- p.p. (incl. de SingAlong).

Het SingAlong Event is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van het Lang Leven Kunst Fonds.

Voor vragen en aanmelden (tot 1 oktober) voor zowel het “voorzing koortje” als voor de SingAlong kun je terecht bij:  Regina Scholte rjmhscholte60@gmail.com of telefonisch bij Cobi Noordhoff  0546-860948.

Meezing Event voor ouderen met liedjes uit de jaren 60-70 en 80.

Meezing Event voor ouderen, met liedjes uit de jaren 60-70 en 80.