Toafelproat met Heracles

Op maandag 30 oktober 2023 is er in Het Huis van Katoen en Nu van 14.00 tot 16.00 uur weer “Toafelproat met Heracles”. “Toafelproat” is een activiteit van de OuderenVereniging […]

Op maandag 30 oktober 2023 is er in Het Huis van Katoen en Nu van 14.00 tot 16.00 uur weer “Toafelproat met Heracles”. “Toafelproat” is een activiteit van de OuderenVereniging Almelo (OVA), Heracles en Huis van Katoen en Nu.

De Inloop is vanaf 13.30 uur.  De Ouderen Vereniging Almelo (OVA) ontvangt deze keer Jan van Staa en Piebe Elzinga als gast. We drinken een gratis kopje koffie of thee en halen samen met deelnemers en gasten herinneringen op uit de rijke historie van onze club Heracles. Maar we hebben het ook over de recente prestaties van Heracles.

De gasten:

Jan van Staa heeft een ruime carrière als (semi)profspeler in de voetbal doorlopen. Daarvan heeft hij 7 jaren gevoetbald en een jaar als assistent-trainer gewerkt bij Heracles. Jan is wekelijks op maandag- en woensdagavond te zien bij RTV Oost in het voetbalprogramma Studio Oost. De andere gast is Piebe Elzinga. Heracles heeft onlangs afscheid genomen van Piebe die 20 jaar supporters begeleidde. Ook hij kan putten uit een rijk arsenaal aan anekdotes.

Toafelproat is een initiatief van de Ouderen Vereniging Almelo (OVA). Sinds januari 2019 is er maandelijks in het Huis van Katoen en Nu of op Erve Asito een Toafelproat. Deze activiteit wordt mogelijk gemaakt door een samenwerking tussen de OVA, Heracles Almelo, Huis van Katoen en Nu en de “Vrienden van ’t Hookhoos”.

Toafelproat met Heracles