Toafelproat met Heracles

Toafelproat met Benny Poppe en Rob Poell.

Wees welkom bij Toafelproat met Heracles op maandag 18 december a.s. in het Huis van Katoen en Nu. Benny Poppe en Rob Poell, respectievelijk doelman en verdediger, komen vertellen over hun voetbaltijd rond de jaren 80 van de vorige eeuw. Het voetbal uit die tijd roept bijzondere herinneringen op. De grappen en grollen uit de kleedkamer en op en rond het veld zijn eveneens de moeite van het luisteren waard. We kunnen de heren ook vragen om een reactie op de laatste wedstrijden enzovoort.  Zo gaan we langzaam maar zeker “los” over de afgelopen maand en wisselen we van gedachten over de komende wedstrijden.

Zoals gebruikelijk, de entree is gratis en de inloop van 13.30 uur handhaven we graag.  De inloop en pauze vinden we een leuke gelegenheid voor een informele babbel met elkaar. De koffie of thee schenken we tegen 14.00 uur. Daarna komen eerst onze gasten aan het woord.

Toafelproat met Heracles

Toafelproat met Benny Poppe en Rob Poell.