De OVA: kortingen en aanbiedingen

De OVA: korting en aanbiedingen.

Korting op zorgverzekering

De OVA is lid van de landelijke federatie FASv. De FASv heeft premiekorting afgesproken met meerdere verzekeraars. Alleen de leden (verzekerden) van die verenigingen kunnen aanspraak maken op de FASv-korting. OVA-leden kunnen dus deze korting krijgen.

Bekijk hier de nieuwsbrief van de FASv met daarin uitgebreide informatie over de korting op zorgverzekeringen 2020. Met hier een wijziging t.a.v. het Zilveren Kruis.

Zie verder de website van de FASv.

Aanbieding Rijbewijskeuring

Als FASv-lid kunt u korting krijgen voor uw verplichte rijbewijskeuring. Wanneer u als FASv-lid namelijk gebruik maakt van www.rijbewijskeuringsarts.nl zijn de kosten € 35,00 voor een keuring van rijbewijs B/E.

Ook is het mogelijk om dit telefonisch te doen, bel daarvoor: 036-7200911. Hier kunt u dan een afspraak maken.

Zie verder de website van de FASv.

FASv Ledenvoordeel

De FASv heeft een ledenvoordeelprogramma.opgezet. Hiermee wordt een diversiteit aan voordelen geboden. Het ledenvoordeel is een samenwerking tussen FASv en MijnInkoper die dit voor de leden volledig faciliteert.
Als lid/abonnee profiteert u van interessante aanbiedingen en unieke voordelen die het leven makkelijker, veiliger, gezonder, goedkoper en leuker maken. Van goedkope energie en hoorbatterijen tot voordelig bellen en leuke uitjes.

Zie verder de website van de FASv

Andere aanbiedingen

LKGX

Als lid van de OVA/FASv kunt u gebruik maken van allerlei aanbiedingen voor ouderen. De LKGX-organisatie heeft talloze speciale kortingen kunnen regelen voor ouderen. Bijvoorbeeld korting bij Bed-and-Breakfast, brandstoftanken, uit eten, notariszaken, hulpmiddelen, trapliften enzovoort. Veel lokale aanbieders in Noord-Nederland maar zeker ook allerlei landelijke acties. Kijk op de website www.lkgx.nl . Bekijk hier een overzicht van korting-aanbieders en hier de laatste nieuwsbrief van LKGX. Eventueel kunt u (tussen 9.30 en 16.30 uur) bellen met de organisator van LKGX: 06-22480687. Zie ook de website van de FASv voor de meeste actuele aanbiedingen. De OVA kan geen enkele verantwoordelijkheid dragen voor de geleverde producten en diensten.

Theater

Voor OVA-vrijwilligers krijgen wij via Avedan geregeld aanbiedingen voor goedkope toegangskaartjes bij Hof88.  En ook het Theaterhotel Almelo is zo vriendelijk om de OVA incidenteel gereduceerde prijzen bij voorstellingen aan te bieden. In beide gevallen gaat het om e-mail-aanbiedingen met codes waarmee men zich via internet moet aanmelden. Wij kunnen deze aanbiedingen alleen per e-mail doorgeven.

Thema’s