Bericht van Gold Stars Heracles:

Jaarlijks organiseren wij in Almelo een groot internationaal walking football toernooi met deelnemers uit Engeland, België, Duitsland, Schotland, Frankrijk en Nederland. Het toernooi wordt gehouden in het stadion van Heracles en op de velden van het naastgelegen sportcomplex van Oranje Nassau. Dit jaar vindt het toernooi plaats op 6 en 7 juni.
Geinteresseerden kunnen gratis kennis maken met dit mooie specifieke spelletje voor ouderen waaraan mensen tot ver in de tachtig deelnemen.
Op donderdag 6 juni zullen we met alle ruim 400 deelnemers vanaf 15.00 ook in de stad komen om deel te nemen aan andere vormen van Walking Sports, welke wij samen met het Ouderenfonds en het sportbedrijf Almelo in de stad hebben georganiseerd. Gedurende de gehele dag kan ook het winkelpubliek aan deze sporten deelnemen.

Op vrijdag 7 juni tijdens de pauze van het toernooi zal er in de businessclubruimte van Heracles een speciale muzikale lunch zijn voor ouderen. Kosten slechts € 10,00 pp. Mooi voor ouderen om mee te maken en tevens kennis te krijgen van walking football. Indien jullie ouderen weten die hier graag aan zoden willen deelnemen dan hoor ik dit graag uiterlijk 24 mei. De kosten gaarne vooraf te voldoen.
Ter informatie doe ik jullie hierbij het informatie bulletin toekomen dat aan alle ruim 400 deelnemers is verstrekt zodat ze goed geinformeerd naar Almelo komen.
Ik hoop jullie hiermee een beetje meer informatie te hebben versterkt en hopelijk komen er via jullie ouderen naar de lunch.

Lees hier het informatiebulletin

Downloaden (info-bulletin-Almelo-City-Cup.pdf, PDF, 1.35MB)