Verzoek van de FASv (die de OVA vertegenwoordigt bij de landelijke politiek):

Hierbij nogmaals het verzoek aan onze leden en aan iedereen die het doel “Aan tafel, geen korting, wel indexering” een warm hart toedraagt, de petitie te ondertekenen.

Let wel: 27 mei is de einddatum. Heeft u nog niet getekend, dan kunt u op www.mijnpensioenpetitie.nl meer informatie vinden over de petitie of u tekent de petitie direct via deze link

Korte toelichting: wanneer u in het petitieformulier op de website de drie vakjes (naam, e-mailadres en woonplaats) heeft ingevuld en “Ik onderteken deze petitie” heeft aangeklikt, krijgt u in uw mailbox van Stichting Petities een bevestigingsmail met daarin een link om uw ondertekening definitief te maken.

Ondervindt u problemen bij het invullen van de petitie? Stuur dan een e-mail naar communicatie2@gepensioneerden.nl of bel onze communicatiemedewerker Dirk Visser, tel.nr. 06-53840954.

Stuur deze nieuwsbrief a.u.b. door aan familieleden, vrienden, buren, kennissen en collega’s. Ook voor hen die op dit moment nog werken en pensioen aan het opbouwen zijn willen de belangenbehartigers van gepensioneerden deelnemen aan het overleg met de minister en de sociale partners.