Levenskunst 55+

“Toafelproat van Heracles”

Op maandagmiddag 27 juni as is er in Het Huis van Katoen en Nu vanaf 14.00 tot 16.00 uur weer “Toafelproat van Heracles”. Tijdens “Toafelproat”, die voornamelijk bedoeld is voor ouderen, zijn er van Heracles mensen aanwezig om onder het genot van een kopje koffie of thee, het wel en wee van onze Almelose Club te bespreken. Deze keer is Edwin van Lenthe, aanwezig om over Heracles te praten en alle vragen die er zijn te beantwoorden.

Om 14.00 uur zal het gesprek gaan over hoe we het de achterliggende periode ervaren hebben en welke verwachtingen we hebben van het nieuwe seizoen?  Om 15.00 uur schuift Edwin van Lenthe aan en vertelt over zijn werk als Elftalleider/Teammanager.

“Toafelproat” is een initiatief van de Ouderen Vereniging Almelo (OVA) en is een unieke samenwerking tussen Heracles Almelo, ‘t Hookhoes en Het Huis van Katoen en Nu. Iedere laatste maandagmiddag van de maand is er een “Toafelproat”.

De middag is gratis toegankelijk.